21 november 2011

En blog en blog..


Halløj <3

Jeg havde aldrig noglesinde forestillet mig at jeg skulle starte en blog. For mig har dem der er blogger altid været en masse stilfyldte mennesker, med styr på deres liv.
Det ville jeg ikke lige frem sige at jeg er. Jeg er et rodehovede. Kort sagt og lige ud kan jeg overhovede ikke finde ud af at ryde op. Det ligger simpelthen bare ikke i min natur.
Det er sådan lidt underligt at blogge. Jeg kan ikke helt finde ud af det i nu men det kommer vel efter noget tid. Håber jeg da?  Jeg har enlig startet denne blog fordi jeg havde brug for et sted hvor jeg bare kunne skrive en masse underlig ting ned om min ALT for kaotiske hverdag. (som jeg så håber på andre gider at læse om). Men jeg tror jeg vil runde det første blog indlæg af. Jeg håber at alle i dejlige mennesker vil have en forsat skøn mandag.

Kys og Knus fra Mig :D



Mariehøner er da i sandheden et syn man skal glæde sig over <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar